8 Apr 2014

Giveaway {Closed}


It's giveaway time! 
This giveaway is for Dutchies only, so from now on I will proceed in Dutch.
Don't worry, an international giveaway will be up on the blog soon!

Ik ben een erg grote fan van statement sieraden en accessoires. 
Lana's sieraden is een online webshop die de mooiste statement pieces verkoopt.
Samen met hen mag ik jullie 2 sieraden naar keuze weggeven! Can I hear a whoop whooop?

Wat moet je doen om te winnen?
- Like Vanilla & Velvet op Facebook
- Volg Vanilla & Velvet op Bloglovin'  (niet GFC!)
- Volg Lana's sieraden op Twitter& like de Facebook pagina van Lana's sieraden

Voor een extra kans!
- Volg Vanilla & Velvet op Twitter 
- Volg Vanilla & Velvet op Instagram 
- Volg Lana's sieraden op Google+ & Instagram
- Stem op Vanilla & Velvet hier!

Deze giveaway zal tot 30 april lopen, de winnaar maak ik de 1 mei bekend!
Laat in een reactie je e-mail achter en welke entries je gedaan hebt, dan kan ik je bereiken als je de winnaar bent!
Goodluck!!

I just realized I like blogging in English waaay better. Sounds less nerdy!
Xx



9 comments:

  1. love these jewelries! very pretty!

    www.bstylevoyage.blogspot.com
    xx

    ReplyDelete
  2. Wouw, die mint oorbellen zijn prachtig! Ik volgde je al met Bloglovin', heb de andere verplichte dingen nu ook gedaan en nog een keer op je gestemd bij Style Fruits :)

    XX Sonja

    ReplyDelete
  3. Ik heb alles gevolgd & geliked!!!!
    Love your blog !!!

    xxxx

    ReplyDelete
  4. Ik doe graag mee!

    ReplyDelete
  5. Ik keek net op de site en wauw, er staan écht hele mooie dingen tussen!
    Ik heb alle verplichte en extra dingen gedaan, en op je gestemd bij Style Fruits :)
    Mijn email is savinaveesaert@gmail.com

    ReplyDelete
  6. Super leuke actie! Ik heb alles gedaan behalve instagram want dat heb ik niet.

    x emmaseegers@hotmail.com

    ReplyDelete
  7. Hey!
    Heb alles gedaan, ook de extra's behalve volgen via Google+ (heb ik niet) en niet gestemd voor je op Style Fruits want de pagina bestaat niet meer?
    M'n Facebook : Lyn De Sloovere , Bloglovin : Lyn De Sloovere (blog Blonde Butterflies) , Instagram : lyndesloovere , Twitter : lyndesloovere

    xo Lyn (lyndesloovere@hotmail.com)
    www.blondebutterflies.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. The winner of this giveaway is Birre van Esveld! Congrats! I'll sent you an email!
    Thanks all for entering & stay tuned for another giveaway! Xxx

    ReplyDelete